Tillbaka till vardagen

Idag är det dags för jobb igen, känns nästan lite ovant då jag inte jobbat på tio dagar, men det ska väl gå. Har på känn att jag kommer att vara helt slut efter den här dagen, men måste väl ta det lite lugnare. Förkylningen och problemen med bihålorna är ju inte borta ännu. Men håller alla tummar jag har för att jag blir piggare den här veckan, fastän jag vet att det till och med kan ta månader innan en förkylning försvunnit helt. 
 
 
Uppe på övrevåningen har kissona det mysigt med julbelysning. Känns så hemtrevligt och mysigt då det lyser i nästan varje fönster där uppe också. Behändigt också då det räcker med att knäppa på fyra knappar så lyser det i elva fönster. Skulle aldrig orka gå runt och stänga av varje enskild lampa eller ljusstake. 
 
Nu hoppas vi på en förkylningsfri vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0