Sömnlös natt och annorlunda adventljusstake

Åh så trött man kan vara, blev inte många timmar sömn på jobbet inatt. Hittade helt enkelt inte sömnen. Blev ett besök till Hvc efter jobbet för diverse blodprov och influensa vaccin. Jag överlevde. Sedan åkte jag via butiken innan jag äntligen fick åka hem. Efter lite mat i magen blev det en två timmars tupplur. Ännu känner jag mig inte så värst pigg, men kan ju inte sova bort hela dagen. 
 
Skulle ju visa er vad Johnny knåpat ihop här om dagen. Det blev en lite annorlunda adventljusstake, nog mest för prydnad. Ljusen är "änglaspelsljus", alltså inte så värst stora, så de brinner nog hastigt upp. Men nog måste vi säkert ändå tända ljusen vid advent, måste bara släcka dem ganska hastigt igen.
 
 
Imorgon ska jag till jobbet redan till 7. Inte ofta det händer och inte så roligt efter en jobbnatt, men det ska väl gå. Får försöka gå och sova tidigt. Snart är det dags att laga lite mat. Idag blir det något som jag inte lagat på länge, nämligen squash, aubergine, paprika, rödlök och tomat i ugnen. Lite vitlök och olivolja på det hela så blir det riktigt smaskens. Till det blir det nog köttfärsbiffar. Ska bli så gott!
 

Kommentarer
Postat av: inger jäderberg

Så påhittig o duktig Jonny är-

Svar: Javisst e han det! 😊
Caroline

2017-11-28 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0