En mumintallrik

Fredag och allhelgona helgen är här. Idag jobbar jag kväll, tredje dagen i rad, känns lite motvilligt, men det ska väl gå. Imorgon är jag ledig, ska nog åka med ljus till några gravar, men det blir inte den långa rundan som på jul. 
 
Glömde ju föresten att visa vad det var jag köpte på loppis i tisdags. Bestämde nog mig ganska snabbt för att behålla tallriken själv, jag hade ju den inte från förut heller. 
 
 
Det blev lite mörka bilder, men det är tallriken Fred, som är en av tallrikarna som ingår i årets samlartallriksförpackning. Skulle gärna ha velat hitta den andra, Kvällsseglats också, men tyvärr fanns endast denna till salu. Förpackningen med båda tallrikarna kostar ca 50-60 euro. Så 14 euro för denna tallrik var inte mycket. Vill ju nog ändå ha förpackningen med båda tallrikarna, fastän jag har den här. Har dock inte fjolårets samlartallrikar ännu heller, så får nog köpa dem först (eller vänta på jultomten). Har väntat och väntat på att få se dem på rea, men icke. 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så fin tallrik. :) Hoppas att du får en riktigt trevlig helg.

Svar: Javisst! Tack det samma!
Caroline

2017-11-03 @ 12:43:58
URL: http://ironheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0