En fredag

Idag fick jag uträttat en del ärenden på förmiddagen. Klockan 12 plingade jag på dörren hos Johanna. Var riktigt kul att träffas! Johanna bjöd på god mat och smaskig äppelpaj. Vips hade vi pratat bort nästan fyra timmar och det var dags för mig att åka vidare. For via Comboliina och sedan via Prisma och Kotipizza. Tyckte nog jag fick köpa en god Kotzone åt mig själv då jag måste sitta ensam här hemma hela kvällen. Nu är pizzan uppäten, jag är mätt och belåten. Nu kommer tv:n att gå varm resten av kvällen. Hyrde ingen film, har nog tillräckligt att se på ändå.
 
 
Trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: J.H

Tack för besöket. Riktigt trevligt! :)

2017-11-10 @ 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0