En dag av väntan

Tycker jag inte har gjort annat än väntat idag. Imorse åkte jag tidigt till Hvc för att ta ett blodprov. Hade gott om tid så bokade ingen tid. Hann just och just in och ta blodprovet innan jag måste rusa iväg till jobbet. Måste vänta en timme innan det blev min tur. Bokar nog en tid nästa gång. Sedan var jag på personalmöte till 12. Åkte sedan och väntade på att Johnny skulle bli färdig med sitt så vi kunde åka och luncha. Fick vänta en god stund innan han kom. Det blev Pikku Quattro. Där fick vi också vänta länge innan vi fick beställa. Eller det kanske inte var så länge egentligen, men mitt tålamod var väl slut för idag, hehe. Nåja vi fick beställa och vi fick vår mat till sist.
 
 
Nu är jag hemma och svänger en stund innan jag åker tillbaka till jobbet. Det blir inte ens en timme jag hinner vara hemma, men skönt att få slänga sig på soffan en stund. Dessutom ville ju kissona gå ut så det var nog bra jag åkte hem i alla fall. Nu är det snart dags för kvällsjobb.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0