Loppis i Botniahallen

Igår ordnades det storloppis i Botniahallen och vi var förstås där. Hallen var redan full med försäljare och ivriga köpare då vi kom dit. Var inte på jakt efter något speciellt, det vanliga förstås. Det fanns nog en hel del kläder och skor till salu också, men då det var så knepigt att prova kläder så orkade jag inte titta desto mera på dem. Johnny köpte en lott, men jag köpte faktiskt INGENTING. Ja jag kom ut tomhänt. Bra så. Billigt blev det ju, hehe. Hittade inget av intresse, så kan det vara ibland. Roligt var det ändå att gå omkring och se på alla fina saker.
 
 
Idag firar vi morsdag med Johnnys föräldrar. Sedan blir det nattjobb för mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0