En intensiv men rolig kalasdag

Vilken intensiv men rolig dag det har varit idag, först nu har jag tid att sätta mig ner. Har varit full rulle hela dagen lång, fast jag har varit ledig. Var på en bra fredagsjumppa till gymmet, var nytt bättre program, riktigt bra och effektivt. Efter gymmet for jag till Blomtorget och handlade gurkor, tomater, squash och en blomma. Sedan blev det Prisma och Finess. Till sist for jag via loppis, prissatte mera saker och förde in en hel kärra med mera saker. Sedan hem och städa, baka muffins och blomkålspizza. Hann just och just i duschen innan gästerna anlände, blev en rolig kväll!
 
 
Tusen tack för alla fina presenter! 

Kommentarer
Postat av: Mia

Kiitos juhlista ♡

Svar: Tack själv! ♥
Caroline

2017-05-27 @ 15:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0