Blomsterprakt och veckans planer

I helgen förevigade jag blomsterprakten vid Johnnys föräldrar. Skulle kunna springa runt med kameran överallt utomhus nu då den grönskande årstiden äntligen är här. Kan inte få nog av blommor och gröna blad, allt har ju varit grått så länge. 
 
 
Denna vecka jobbar jag morgontur tisdag-torsdag, sedan är jag äntligen ledig flera dagar efter varandra. Senast jag hade två lediga dagar efter varandra var helgen då Johnny fyllde (22-23.4). Nu har jag till och med 3 lediga dagar, fredag till söndag. Det blir dock inga lugna dagar. Är bortbjuden på kalas på torsdag kväll, sedan har jag kaffebjudning både fredag och lördag kväll. Inga stora kalas, bara de närmaste, men ändå blir det sammanlagt över 20 personer. Har ännu inte bestämt mig om det blir en hembakad tårta eller inte, det lutar nog åt "köpis" tårta, enklast så. Vet inte riktigt när jag ska ha tid att baka något, men det ordnar väl sig, finns bulla i butiken. På söndag är det dags för Loppisrace i Övermalax, det kan jag förstås inte missa.
 
Det blir nog en bra vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0