18-års kalas

Igår jobbade jag 8-16. For hem en sväng och sedan hoppade vi i bilen igen och åkte till Västervik. Vi var bjudna på kalas. Det var min systers flicka Cecilia som blev hela 18 år. Hur nu det kan ha gått till? Minns ju själv då jag blev 18, det känns ju nästan som igår. Nåja, få väl bara gilla läget, vi blir alla äldre, hehe. 
 
Ronja kissen var sällskaplig, men lite sjuk. Kanske hon hade haft närkontakt med någon frass. Hon ville dock hälsa på alla gäster, sedan gick hon ut igen. 
 
 
Mitt i allt fick jag en hatt och ett par häftiga glasögon på mig. Det var William som vill klä ut mig, hehe.
 
 
Idag är det måndag igen. Tycker veckorna går så snabbt. Idag blir det kvällsjobb och imorgon har jag morgontur. 
 
Önskar er alla en bra start på den nya veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0