Korvgrillning på Lillö

Hela vintern har jag drömt om att få grilla korv utomhus. Igår blev det äntligen av. For till Lillö fastän klockan var ganska mycket. Då vi kom fram dit var det inte mycket sol kvar och det blåste ganska hårt och rakt upp. Fick söka fram en plats där det var lite lä. Först försökte vi sätta oss bakom huset, men sedan fick vi flytta oss ut mot vägen bakom huset så ingen glöd i misstag skulle blåsa på huset.
 
 
Det blev nog lite kallt att sitta på våra campingstolar på vägen och grilla korv, fick gå in efter varsin filt. Sedan var det lite trevligare att sitta där framför elden. Var faktiskt ganska mysigt. Korven blev ju nog lite extra god då man åt den utomhus. Sedan gick vi in och åt varsin yoghurt. Skulle ha kunnat sitta där hur länge som helst och bara tittat ut över isen och solnedgången.
 
 
Skönt att ha tankat lite energi inför den nya veckan. Nu ska jag nog orka med en 53 timmars arbetsvecka.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

53 timmars arbetsvecka? Du milde..

Svar: Jo, det varierar lite hur många timmar jag jobbar. Ibland 53, ibland 23, men sist och slutligen så jobbar jag nog lika många timmar varje tre veckors period. Ser framemot kommande vecka då jag endast jobbar just 23 timmar :).
Caroline

2017-03-13 @ 11:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0