Dagens sista glimt av solen

Är helt slut efter att ha jobbat hela helgen. Att jag är trött beror nog mest på att jag har haft sjukt i både, nacke och axlar i flera dagar, ja faktiskt veckor. Men nu har det varit värre. Har en punkt ovanför ena skulderbladet som är uppsvällt och ömt, ja det var till och med lite blått. Funderar om det kan ha blivit blått igår då jag satt med massagedynan och hade på den för fullt. Förstår inte annars hur det skulle ha kunnat bli blått. Sjukt är det åtminstone, tur det finns voltaren och burana. Borde väl fara på massage, men tänker nog klara mig i det längsta med att slippa, det är ju inte helt gratis, finns ju massagestolar på gymmet.
 
Ikväll hade jag inte tänkt göra någonting, men då Johnny frågade om vi skulle ta en promenad innan solen gick ner så kunde jag inte annat än säga ja. Det var nog bra med lite frisk luft efter två dagar inomhus. 
 
 
Efter en 3 kilometers promenad kände vi oss uppfriskade och lite piggare. Imorgon är det dags för morgontur 3 av 4 på raden, håller tummarna att jag mår lite bättre då. Ja åtminstone hoppas jag att jag har lite bättre tålamod, ibland önskar jag att jag kunde köpa lite mera tålamod, men tyvärr kan jag ju inte det, hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0