Aldrig vs alltid

Hittade en rolig lista på nätet som jag också tänkte svara på. Så här kommer den!

 

Vad skulle du aldrig…

 

Äta? 

Ja det är nog mycket det, kräsen som jag är. Men vad ska jag nu säga...gristunga skulle jag nog inte äta. Äter inte heller Janssons frestelse, leverlåda, lutfisk m.m

 

Dricka? 

Råa ägg låter inte gott.

 

Ha på kroppen? 

Tatueringar. Tycker nog att det kan vara snyggt, men jag skulle aldrig tatuera mig, och då menar jag aldrig.

 

Vilja uppleva? 

Att någon närstående dör.

 

Kunna arbeta med?

Lapplisa eller parkeringsövervakare, är för snäll och skulle ge med mig om någon klagade, hehe.


Säga nej till? 

Någonting gratis, hehe.

 

Googla?

Svår fråga, har inte riktigt något svar på den...

 

Göra offentligt?

Ställa mig upp och sjunga solo. Att sjunga i kör går väl men inte annars. 

 

Vad hittar man alltid/ofta…

På ditt skrivbord? 

Använder inget skrivbord, men på vardagsrumsbordet ligger alltid datorn.


Under din säng?

Damm och katthår.


I din jackficka?

Papper ifall jag behöver snyta mig.


I ditt kylskåp? 

Turkisk yoghurt i mängd och massor, ja och en hel del annat också.


Vid sidan av ditt handfat? 

Tvål och en kam samt en massa andra prylar


Högst upp i din bokhylla? 

Muminsamlingen.


Längst ner i din tvättkorg? 

Kläder som ska tvättas på 30 grader. Tar alltid länge innan de blir tvättade.

 

Framför näsan på dig?

Måste väl svara telefon. Just nu är det ju Simcity som jag knappt kan slita mig från. 

 

Ja det var den listan det! Kanske du lärde dig någonting nytt om mig, kanske inte, hehe.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0