Minigolf

Något som hör till sommaren är nog minigolf, ja i alla fall om man frågar mig. Det är dock sällan som vi tar oss tid till det, men för ett par dagar sedan kom vi oss äntligen ut till Vasklot. Vädret var lite kyligt och jag hade ingen tröja med mig, men det blev en riktigt rolig runda ändå. Så värst bra var jag inte, men det gjorde ingenting. Det blev ändå jämnt, 85-86, Johnny vann alltså med ett poäng! Jag skulle nog ha förlorat med ännu fler poäng om man skulle ha räknat alla slag tills jag fick i bollen, men man slutar räkna vid 7 slag så det var ju bra för mig, hehe. 
 
 
Nu är midsommarmaten inhandlad och ikväll blir det nog midsommarbastu. Nu sitter jag och funderar om jag borde gå ut och klippa gräset mot vägen, var ju ändå några dagar sedan jag klippte det. Igår kväll trimmade jag gräset invid vägen och runt hela ängen upp till gården. Vill ju att det ska se fint ut till midsommar. Inne ser det ut som det gör, men utomhus får det gärna vara fint. 
 
Hoppas ni får en bra torsdagskväll, stressa inte ihjäl er med alla midsommarförberedelser!
 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Så kul med minigolf!

2017-06-22 @ 21:26:07
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0