Midsommarveckan är här

Tänk, det är midsommarvecka redan! Snart är juni slut. Sommaren går så snabbt, som vanligt. Molly och Whiskas njuter av ljumma sommarkvällar. Molly var dock inte så pigg igår då hon fått ett stort sår på svansen, men hon piggnade till mot kvällen. Hoppas såret läker av sig själv. Whiskas hängde med då vi gick en kvällsrunda runt gården för att vattna och se till odlingarna.
 
 
Ängen mot vägen ser grön ut. Bara svårt att veta vad som är ogräs och vad som är blommor. Väntar med spänning tills de första blommorna dyker upp.
 
 
Idag har jag klippt lite gräs, det ser aldrig ut att ta slut. Borde klippa allt på samma dag så skulle jag inte behöva börja från början då jag just kommit till slutet. Det växer så snabbt just nu. Men jag tycker ju om att klippa gräs, men nog finns det ju annat att göra också. Inatt ska jag på nattjobb, sedan är jag ledig fram till midsommarafton då jag jobbar 8-17. 
 
Hoppas ni får en bra midsommarvecka (även om de inte lovat så varmt väder).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0