Lunch på Strampen och årets första jordgubbe

Idag efter nattjobbet blev det gymmet. Sen hoppade jag på med Johnny och så for vi på lunch till Strampen. Kassler var det på menyn idag, eller fisk. Kasslern var faktiskt riktigt god fastän det inte är min favorit egentligen. Vi var inte precis ensamma, det var långa köer både till förrätten och varmrätten, men det gick ganska snabbt att få mat ändå.

 

 

Det var perfekt väder för att sitta utomhus och äta. Efter diverse ärenden efteråt kom jag mig äntligen hem 14.30 tiden. Gick ett varv via jordgubbslandet och vattnade lite. Då fick jag syn på årets första jordgubbe! Det tar nog ännu en tid innan det kommer några mängder (om det kommer några mängder). Har ännu inte ätit upp den, vi måste väl dela på den, hehe. Nu ska jag njuta av solen en stund. Ikväll är vi samt mamma och pappa bjudna på mat till Johnnys föräldrar.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0