Bastuterrassen inoljad

Efter att ha oljat in den nyrenoverade bryggan med tillhörande sittplats så hade jag ännu lite olja kvar. Bestämde mig för att det var lika bra att olja in både trappan och hela bastuterrassen också.
 
 
I lördags oljade jag in terrassen i hård vind, men det var ju åtminstone soligt väder.  Hoppas nu att det håller några år. Såg dock att gavlen borde börja målas också. Dessutom borde nog "danslavan" eller uteplatsen få sig en uppfräschning. Johnny påstod också att flaggstången borde målas. Nåja, ett projekt i taget, finns ju lite att göra här hemma också. En sak vet jag, sysslolös blir man aldrig, hehe.
 
 
Skönt att ha fått ett projekt "ur världen".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0