Auktion i Malax 29.7.2017

Igår var vi ju som sagt på auktion till Malax. Annonsen i Vbl sa inte så mycket, så trodde inte det skulle vara någon intressant auktion, men det var det. Fanns många fyndlådor, porslin, möbler, mattor, m.m. Fanns många fina saker jag skulle kunnat ropa på, många saker gick billigt. Men jag behövde ingenting. Var bara intressant att stå där och se på. Några saker som jag tänkte ropa på blev onödigt dyra, så behövde inte ens öppna munnen. 
 
 
Kom dock inte tomhänt därifrån. Fanns några lådor med gratis saker, så jag hittade en diktbok åt mamma och några intressanta tidningar från 70-talet. Kan sitta timtals och läsa gamla tidningar, roligt med lite "nytt" att läsa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0