Två skålar till halva priset

I måndags då jag åkte och handlade måste jag ta en runda via muminporslinet. Blev förvånad då jag hittade röda prislappar på några saker. Bl.a. tre olika muminskålar var nedsatta till halva priset. Jag som inte ska köpa fler muminskålar måste bara köpa två. Konstaterade att jag inte hade någon av dem från förr, alltså så hamnade de inte i presentskåpet utan i det egna skåpet. Förutom dessa hade de också Stinky skålen på rea. 
 
 
Såg också att de hade del tre av samlartallrikarna till halva priset. Men igår då Johnny var där och skulle köpa dem hittade han inga, får hoppas de lägger fram fler. Muggarna höll de på och flyttade, så såg inte om någon mugg var på rea, knappast, men säker kan man aldrig vara. Så ta dig en titt på Prisma i Vasa om du vill fynda muminporslin. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0