Tulpaner på bordet

Blev riktigt glad igår kväll då Johnny kom hem med en bukett tulpaner åt mig, helt utan orsak. Hade plockat bort lite tomtar och kastat ut torkade julblommor så det passade riktigt bra med fräscha tulpaner på bordet. 
 
 
Till helgen blir det nog att kasta ut granen, fastän den är så fin. Så värst mycket barrar den inte, men visst får man något barr i handen då man rör i den. 
 
Idag blir det nog gymmet innan kvällsjobbet. Var faktiskt dit en gång förra veckan också, men tog det lugnt. Har nog fortfarande lite snuva och sjukt i halsen, så ska nog inte ta ut mig helt och hållet idag heller. Känner dock att jag måste röra på mig lite. Ut går jag ju inte heller så lika bra att åka till gymmet. 
 
Hoppas ni får en bra tisdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0