Ett renoverat klätterträd

Katternas klätterträd har sett bedrövligt ut en lång tid. Varenda gång jag har kommit upp på övrevåningen har jag stört mig på hur skräpigt klätterträdet sett ut. Snören som har lossnat och hängt lite här och där, på vissa stolpar har det knappt funnits något rep kvar. Får en tid sedan tog Johnny tag i renoveringsprojektet och nu ser klätterträdet ut som för 12 år sedan då det var nytt. Men inte riktigt lika ändå. Nu finns två stegar också, ska bli intressant att se om de börjar använda dem eller hoppar från våning till våning som de är vana vid. 
 
Molly var lite minde då hon testade klätterträdet för första gången 2005. Snygga soffor hade vi också...eller så inte.
 
 
Hittade ingen bild på hur bedrövligt klätterträdet sett ut de senaste åren, har väl inte velat ta någon bild på det misstänker jag. Idag ser det dock ut så här.
 
 
Möjligtvis ska det ännu komma ett tjockare rep där nere som de ska kunna klösa på, får se hur det blir. Riktigt bra blev det så här långt åtminstone. Nu kan man gå upp på övrevåningen utan att behöva blunda. Molly gav också renoveringen fullt godkänt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0