Se framemot

Just nu ser jag framemot detta:
 
  • Att jobba lite mindre denna vecka, endast ca 6 timmar idag, natt to-fre och 8-17 på lördag
  • Tammerforsweekend med Sofia och Malena.
  • Resan till Kanarieöarna.
  • Vår och varmare väder (jag fryser ju hela tiden!).
 
  • Frissa besök. Ska dock bara klippa topparna och fixa brynen. Borde färga håret också men är för snål.
  • Köpa en ny kamera som tar bra bilder.
  • Få hem den nya sängen. 
  • Alla hjärtans dag.
 
  • Loppisrunda till Seinäjoki
  • Ljusare dagar
 
Och säkert en hel del annat som jag inte kommer på just nu. Då man tänker efter finns det ganska mycket att se framemot ändå. Ibland har jag lite svårt med det, tänker bara negativt. Men det är ju nog så, ibland har man bättre dagar och ibland sämre. Då det är en lite sämre dag kan det vara bra att jag tar mig en titt på den här listan, jag har ju massor av roliga planer de kommande veckorna och månaderna. Dessutom går vi ju mot ljusare tider, äntligen!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser också fram emot ljusare tider och Ikearesan. Bl.a ska jag köpa nya stolar till köket!☺

2017-02-07 @ 11:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0