Dagens andra träningspass

Nu tycker jag att det får sluta snöa för denna gång. Känner inte för att skotta gården en gång till idag. Två dagar i rad har jag skottat hela gården, idag skottade jag gårdsvägen också. Det tog nästan 1,5 timme allt som allt. Svårt att säga hur mycket snö det har kommit sedan igår, åtminstone 20 cm skulle jag tro om inte mera. Får nog säga att det var dagens andra (och sista) träningspass. Blev ju en timme på gymmet på förmiddagen också.
 
 
Nåja, ska inte klaga, fick ju lite utomhusarbete, det var ju det jag vill ha. Egentligen tycker jag om att skotta snö, men nu känner min rygg att det får räcka. Frisk luft fick jag åtminstone. Så här mycket frisk luft har jag inte fått på länge. Förhoppningsvis sover jag bra inatt efter att ha jobbat dubbelnatt, gymmat och skottat snö. Kan hända jag somnar på soffan snart också, hehe. 
 
Nu LEDIG helg!!! Nästa helt lediga helg har jag om fyra veckor, då börjar också min semester, jippie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0