Renen står på sin sten

Ikväll har jag en lugn hemmakväll för mig själv. Förde Johnny på julfest. Nu ska jag titta ikapp serierna som jag inte sett på flera dagar då jag inte gjort annat än jobbat. Äta lite godis ska jag också. Här om dagen kom utebelysningen upp på gården. I år blir det inte lika mycket belysning som ifjol då det skedde ett missöde med belysningen som skulle upp i flaggstången, men bättre än ingenting i alla fall. 
 
 
Imorgon är det självständighetsdag, men även arbetsdag för mig. Sjätte och sista dagen jobb på rad innan jag får vara ledig många dagar. Före jobbet tänker jag dock hinna med att åka en sväng via Kvinnornas julmässa och se på alla fina saker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0