Mycket snö och en dag att fira

De senaste dagarna har det kommit en hel del snö, även fast det regnade lite igår kväll. Jag tycker det kunde hållas så här nu, varken mer eller mindre snö. 
 
 
Igår kväll bjöds vi samt mamma och pappa på mat på Målarbackan. Sedan blev det några omgångar "När då då?" och Blokus. Äntligen en spelkväll, som jag har väntat! 
 
 
Idag har jag mest plockat och på här hemma, ännu ligger en hög med julklappar på golvet, men det tar sig. Kan ju inte bara tynga in allt i ett skåp heller. Var sak har sin plats...oftast. Fast man ska nog inte öppna våra råddskåp, hehe. Nu på eftermiddagen blev det en promenad längs skogsbilvägen, skönt med frisk luft. Är så sällan jag kommer mig ut på en promenad vintertid.
 
 
Idag firar Johnny och jag 16 år tillsammans och 12 år förlovade. Men så värst mycket firande blir det inte idag då jag ska på nattjobb. Imorgon har jag dock bokat bord på Amarillo, så då ska vi fira lite. Hoppas på god mat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0