Julafton 2017

Gårdagen började med jobb 10-17. Sedan åkte vi raka vägen till Västervik där det bjöds på julmat. Katten Ronja var också med. Lite senare knackade det på dörren, även detta år fick vi besök av tomten och hans hjälpreda.
 
 
Efter julklappsutdelningen var det hög tid att bege oss till följande ställe. Via jobbet efter bilen och hem via med julklapparna och lasta om bilen med nya paket. Klockan var redan halv tio då vi kom oss fram till Målarbackan. Där bjöds det på kaffe. De följande timmarna ägnades åt julklappsutdelning och paketöppning. Till sist blev det lite saltmat som nattmat. Då klockan var 01 kom vi hem och då var det bara att hoppa i säng för att orka åka till jobbet tidigt följande morgon. 
 
 
Tusen tack för alla fina julklappar! Jag har ännu inte riktigt hunnit gå igenom allihopa och verkligen se vad jag/vi fick, får göra det någon ledig dag. Imorgon jobbar jag 13-21, (skönt med sovmorgon), sedan har jag äntligen en ledig dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0