Första advent

Idag blev det jobb 8-17 så jag tände första ljuset i adventljusstaken först nu på kvällen. I år blev det en enkel adventljusstake. Tog bara fyra olika stora ljusstakar, klippte till lite granris, på med några siffror och till sist ljusen. Helt okej blev det väl ändå.
 
 
Var fullkomligt slut efter denna arbetshelg, men efter lite mat i magen och en panadol blev jag som människa igen. Ja nästan i alla fall. Så då for vi och handlade. Skönt att ha gjort det idag så slipper jag göra det imorgon före jobbet. Sedan blev det ett besök på Målarbackan också. Nu blir det något bra på tv och sedan bastu. Skönt med sovmorgon imorgon. 
 
Hoppas ni har haft en bra lillajulshelg. Jag har inte riktigt hunnit njuta av att det redan är första advent, men nästa helg är jag ledig så får ser framemot det.
 

Kommentarer
Postat av: Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom

Så fin

Svar: Tack!
Caroline

2017-12-03 @ 20:06:22
URL: http://www.joannahalvardsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0