Finaste julklappen

Fick ju som sagt en hel del fina saker till julklapp, ännu ligger dock allt i en hög på golvet. Har dock som mål att allt måste vara borta från golvet till nyår då vi får gäster. Äntligen kan jag andas ut, en ledig dag. Men vart for julen? Just nu längtar jag efter dagar då vi båda är lediga samtidigt, dagar då man kan gå omkring i pyjamas hela dagen, spela ett spel eller se en film mitt på dagen. Eller göra ingenting. Kanske vi hinner med en sådan dag ännu i år, men bara kanske. Idag vaknade jag med huvudvärk och sjukt i nacken IGEN, samma som de senaste fem dagarna. Men ska väl inte klaga, det kunde ju vara värre. 
 
Nu var det ju inte diverse krämpor jag skulle tala om, utan julklappar. Av Johnny fick jag nog den finaste julklappen av dem alla. En apa. Han hade tagit modell av den kända apan designad av dansken Kay Bojesen. Har många gånger sett på olika storlekar av apan då vi varit till Sverige. Både på NK och Åhlens fanns de inlåsta i ett skåp. De är alltså ganska så dyra. Jag har nog aldrig haft en tanke på att verkligen köpa en, men häftiga är de. Måste nog säga att jag blev minst sagt förvånad och överraskad då jag öppnade paketet med apan på julafton. Kunde inte tro mina ögon. Den såg ju precis ut som de i butiken, bara att den här hade en tomteluva på huvudet. 
 
 
Det blev lite mörka bilder, men så är det den här tiden på året. Apan kan också hänga i både armar och ben, därför ser benen och armarna ut som de gör. Just nu får den dock sitta här ❤.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin!!!!

2017-12-27 @ 12:21:54
Postat av: Anonym

Säljer han? Annars borde han skapa och sälja

Svar: Nej, han säljer inte. Det var mycket jobb så tror inte det blir många apor till. Han tycker mest om att hitta på nya saker att snickra ihop, så någon massproduktion blir det inte.
Caroline

2017-12-27 @ 12:22:22
Postat av: Malena

Han är nod duktig din man!😃

Svar: Ja han e nog det! 🙂
Caroline

2017-12-28 @ 16:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0