Snart är hösten här

En ny vecka har börjat. Vi går snart in i september. Vill inte att sommaren ska ta slut ännu...snyft. Vilken sommar kan man också fråga sig, har ju inte precis varit någon sommarvärme. Men det är väl bara att inse fakta att hösten snart är här. Inatt hade vi ju nästan minusgrader, bara något på 1 grader var det imorse, usch då! Jag vill ju kunna odla utomhus länge ännu, får se hur länge plantorna klarar sig. Denna vecka jobbar jag natt må-ti och to-fre, sedan kväll på lördag och morgon på söndag. Idag har jag passat på att vara utomhus så länge solen sken. Har plockat lite hallon och en hink med vinbär. Whiskas hjälpte förstås till.
 
 
Nu ska jag se ett avsnitt av Paradise Hotel Norge, börjar bli spännande nu att se vem som vinner, hehe. Sedan tar jag mitt pick och pack och åker till gymmet. Sedan blir det nattjobb.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0