Skräp och kantareller

Då var helgens nätter på jobbet avklarade, skönt! Nu har jag två lediga dagar. Igår spenderade vi hela dagen på Lillö. Städade i lidret och kastade bort en massa skräp. Här hemma finns det också en hel del skräp så får se hur mycket av det som ännu ryms på kärran.
 
 
Idag har jag suttit i flera timmar och laddat upp foton som ska skickas in. Jag hänger inte riktigt med, tiden går så fort. De sista fotona i albumet är från juni 2014, så har några år (och MÅNGA) foton att gå igenom innan jag kommer ikapp. Just nu har jag 227 foton uppladdade och då har jag bara gått igenom juli och augusti 2014. Har säkert hoppat över minst lika många, så det tar sin tid. Dessutom går det så trögt att ladda upp fotona till sidan jag ska beställa ifrån. Får se sedan hur jag gör med resterande år. Lagar jag fotoböcker eller blir det vanliga foton i ett album. Har på känn det blir betydligt billigare med vanliga foton, dessutom har jag nog inte tid att sitta flera veckor och knåpa på några fotoböcker, kanske på vintern då det är kallt, men inte nu. Resorna som vi gjort efter 2014 har jag delvis gjort fotoböcker om och några har jag ännu kvar att fixa. 
 
Idag blev det också en tur till skogen. Sökte kantareller men hittade inte många. Några deciliter hallon hittade jag bakom uthuset.
 
 
Önskar er alla en fortsatt trevlig söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0