Något rött och sött och något grönt och gott

En ny arbetsvecka har börjat. Nu känns det som vardagen är tillbaka då Johnny också börjat jobba. Dessutom var jag till gymmet idag första gången på 5 veckor. Det var minst sagt jobbigt! Har inte haft så lång paus från gymmet sedan jag började gå på gym för 8 år sedan, så inte undra på att det känns i benen nu. Får se om jag slipper upp ur sängen imorgon, hehe. Kommer nog säkert att vara "limin" flera dagar.
 
Igår då vi kom hem från Lillö tog jag mig tid att plocka lite bär och grönsaker ur trädgården. Det blev 9 frilandsgurkor, 2 vanliga gurkor, jordgubbar och lite smultron. Smultronen åt jag upp med yoghurten imorse, mums!
 
 
Imorgon blir det tidig väckning, hur ska jag orka mig till jobbet till 7? Nåja, det kunde ju vara värre. Efter jobbet blir det Lillö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0