Helgens loppisfynd

I fredags spenderade jag hela 6 euro på mig själv på Juthbacka. Köpte dock några tekoppar åt mamma också. Duken kostade två euro och spelet fyra.
 
 
Igår fyndade jag en muminmugg jag länge velat ha, ja faktiskt så länge som sedan 2012 då jag själv gav bort en i present men aldrig kom mig för att köpa en åt mig själv innan de slutade sälja dem i butikerna. 25 euro gav jag för den. På ett annat bord kostade den 52 euro, men det var nog överpris. Vanligtvis brukar man se den till salu för 35-45 euro. Tycker den är så fin!
 
 
Köpte två disney glas också för 1 euro styck, ni vet de som det fanns senap i förr i tiden, ja i början på 1990 talet eller när det nu var.  Vet inte varför jag fastnat för dem, har redan flera, det är väl lite nostalgi med dem. 
 
 
Det blev inga riktiga antikviteter inköpta, men loppisfynd ändå. En antikvitet står dock här nere nedanför trappan och har stått där nu någon vecka. Den väntar på att bäras upp på andra vånigen, men ännu har den inte kommit sig dit. Vet ännu inte var den ska stå och vad som ska vara i den, men vi får se. Då allt klarnat och den står på sin plats ska ni får se vad jag pratar om.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0