En lång dag

Är äntligen hemma efter en lååång arbetsdag. Nåja kanske inte så ovanligt lång, men har varit borta hela dagen. Började med personalmöte på förmiddagen. Sedan hade jag tre timmar ledigt. Hann med mycket på de timmarna. Var en timme på gymmet. Sedan åkte jag via Fyndis och sedan gick jag in till Sko-Extra. Köpte faktiskt ett par arbetsskor. Har ju tänkt köpa nya nu i några år, så det var på tiden. De var dessutom på rea. Dyra var de ändå, men billigare än de arbetsskor jag gått med nu i x-antal år. Sedan blev det jobb 15-21. 
 
Imorgon har jag en ledig dag. Har fullt program ändå. Borde klippa gräs och baka något till helgen. Kanske åka via gymmet också. Kanske Molly håller mig sällskap på gården. Det börjar nästan kännas som höst nu då rönnbären börjar bli röda. Hoppas ännu på lite sommarvärme, fastän det börjar se dåligt ut med den saken. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0