Små vårtecken

De första små små vårtecknen har börjat komma upp ur marken. Whiskas är också glad då gräset har börjat grönska. 
 
 
Lite senare igår kväll tog Molly och jag en kort promenad in i skogen. Måste ju kolla läget där efter den långa vintern.
 
 
På ängen bakom skogen såg det ännu ganska vintrigt ut, men det var ändå vår i luften.
 
 
Idag är jag mest hemmavid och städar och plockar. Hade just frassbesök också, men Molly och Whiskas var inte så intresserade. Tror att han ännu sitter kvar på trappan, men han tröttnar säkert snart. Ikväll har jag nattjobb, sedan är jag ledig till söndag eftermiddag. Är en hel del som jag skulle vilja få gjort här hemma. Julbelysningen utomhus ska ner samt en massa andra saker. Får se vad vi hinner med i helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0