Morgonpromenad i skogen

Igår vaknade vi tidigt så vi hann ut på en långpromenad före jag skulle till jobbet. Blev en promenad efter skogsbilvägen. Där fanns det en hel del snö, men också barmark. Två svanar gjorde oss sällskap. Sammanlagt blev det 6 km. 
 
 
Slutade kl.21 igår. Idag jobbar jag 7-15. Blir nog en sväng till gymmet efteråt, om jag orkar. Sedan tror jag inte det händer så mycket mera denna dag. Måste ju hinna sätta mig ner och ta det lugnt lite också. Imorgon har jag en ledig dag, men har inga planer ännu, månne det blir en loppisrunda.
 
Jobbar faktiskt ganska lite denna vecka också, bara tre skift. Har ledigt torsdag-måndag. Så jag ska inte klaga. Kommande helg fyller Johnny dessutom år, så bra att ha ledigt då det blir kaffebjudning. 
 
Hoppas ni har haft en bra påsk! Det har vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0