Middag på Fondis

Det blev alltså Fondis igår. Vet inte när jag senast varit in dit, om jag ens varit dit. Jo nog har jag väl varit dit nångång, men minns ej vilket årtal. Det kändes nog att vi var på en lite bättre restaurang, vi är ju inte riktigt vana med sånt. Det blev ingen biff för mig. Istället tog vi varsin "planka". Det var ingen förrätt, men inte heller en varmrätt, utan något där mitt emellan. Allt var kallt förutom franskisarna. Lite tapas liknande. Måste säga att jag blev överraskad, riktigt gott var det och mätt blev jag. Det enda som jag skulle ha kunnat lämna bort var olivröran. 
 
 
Lite väl saftigt var nog priset, men sist och slutligen blev det inte så många euro dyrare än vad det brukar bli t.ex. på Amarillo. Nöjda och belåtna kunde vi åka hem igen. Säkerligen var det inte sista gången vi besökte stället. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0