Lyx frukost och en rolig dag

Igår fixade jag bacon och ägg till frukost, det var ju ändå Johnnys födelsedag. Några paket fick han också .
 
 
Lite senare på förmiddagen åkte jag in mot stan för att träffa Sofia och Malena. Åkte ut till Vasklot och träffade Malena och barnen vid hotellet de övernattat på. Roligt att träffa er! Fin utsikt över vattnet där bakom hotellet var det också.
 
 
Sedan tog vi en runda på Comboliina. Vi hittade alla något smått att köpa. Till sist blev det mat och kaffe på Abc. Det blev några riktigt trevliga timmar tillsammans. 
 
På kvällen kom Johnnys bror hit på tårta. Nu borde det vara färdig kalasat för denna gång. En månad kvar tills nästa bjudning. 
 
Har haft långledigt över helgen, fre-må, ska först till natten imorgon. Kommande arbetslista arbetar jag lite mera intensivt, men det ska nog gå det också. Kan ju inte bara vara ledig. 
 
Nu skiner solen. Tror jag åker iväg till gymmet en sväng, även om det lockar att vara utomhus. Nej det får nog bli gymmet, skulle ändå inte få något vettigt gjort där ute, skulle nog sätta mig ner och göra ingenting, hehe. 
 
Önskar er en solig och fin vecka!
 

Kommentarer
Postat av: Malena

Det var intensivt och roligt! Vi ses!

Svar: Jo det var det! Vi ses förhoppningsvis snart igen :).
Caroline

2017-04-24 @ 14:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0