En torsdag i april

Har en effektiv morgon bakom mig. Har tvättat städat och renbäddat. Sällan jag städar sådär noggrant i sovrummet, men det behövdes nog. Skulle egentligen behöva klättra upp på skåpen och torka damm också, men det man inte ser lider man inte av, hehe. Förstår inte varifrån allt damm kommer. Förutom fönstertvättning så är nog dammtorkning något av det tråkigaste jag vet. Det är bäst att blunda nu då vårsolen lyser in, ja i alla fall om man inte vill se hur smutsigt och dammigt det är överallt. 
 
 
För någon vecka sedan pyntade jag matbordet med dessa blommor. Tyvärr har de redan åkt i roskis. Ja det gjorde faktiskt påskriset idag också. Påsken städas bort, men vad ska jag plocka fram? Egentligen borde jag storstäda i de flesta skåp. Rensa och plocka om lite. Kanske något kan säljas. Jag är dock lite lat så fastän jag vet vissa saker som jag inte vill ha kvar så kommer jag mig inte för att boka ett loppisbord. Att sälja småsaker på nätet är inte riktigt min grej. Är det dock någon som är intresserad av att köpa vår gamla säng så hör av dig! Nu är den nämligen till salu, 150€ och den blir din. Länk till annonsen HÄR.
 
Nu ska jag nog fortsätta städa. Det vankas nämligen kalas här i helgen. Denna helg ska vi också åka på stormässa till Botniahallen och så blir det träff med Malena och Sofia på söndagen. Roligt att ha något att se framemot!
 
Hoppas ni får en bra torsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0