April är här och vardagen likaså

Semestern är slut och vardagen här igen. Kändes ändå bra att fara till jobbet igår, fastän jag förstås skulle ha kunnat ha semester ännu någon vecka till. Idag skulle jag egentligen vara ledig, men hamnade på kvällsjobb. Hade nog några planer för dagen, men får göra det jag tänkt imorgon istället då jag är ledig. 
 
Tar sin tid att gå igenom alla foton från resan, men tids nog ska vi få se och höra hur hela resan gick, ja vare sig ni vill eller inte, hehe. 
 
Snön som föll i  har nu smält och hoppas verkligen det inte kommer mera snö nu, men säker kan man ju aldrig vara. Just nu ser det riktigt våraktigt ut där ute. Skulle vilja börja ta fram cykeln, och visst går det att cykla nu redan, men väntar på varmare väder. 
 
 
Köpte hem en till pärlhyacint i fredags, hinner nog säkert köpa hem fler innan sommaren är här. Nu väntar jag med spänning på när de första vårblommorna dyker upp ur jorden. Tycker inte det kan räcka länge till. I år är det inte någon snö kvar ovanpå blombänken vid uthuset, så håller tummarna för att jag får se lite grönska snart!
 
Önskar er en bra tisdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0