Lite höstfint

Otroligt vad utvilad jag kände mig fastän klockan bara var sju imorse då jag vaknade. Kunde kanske bero på att klockan var före elva då vi gick och sova. Inte ofta det händer. Skönt att slippa stressa nu på morgonen, bara ta det lugnt innan det är dags att fara på personalmöte. 
 
Har i flera veckors tid funderat om jag ska köpa några höstblommor eller inte. Förra veckan kunde jag inte hålla mig längre, köpte hem tre stycken ändå.
 
 
I år får det räcka med lite höst fint på och bredvid trappan, ute vid vägen får det bli tomt. Ja tomt är det ju nog nu då båda björkarna är nere. Den provisoriska postlådsställningen får räcka som pynt. Eller kanske det skulle passa med en blomma där ovanpå stubben...vi får se vad jag hittar på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0