Kvällspromenad

Igår kväll kände jag för lite frisk luft. Vet inte när vi senast tog en promenad här hemma, kanske på midsommar? Nåja, längesedan i alla fall. Hade varit till gymmet på förmiddagen, så kändes nog i benen att jag hade rört på mig, men ändå ville jag ut. Var riktigt skönt höstväder och det blåste inte ens. 
 
 
Vi gick till Målarbackan. På vägen träffade vi Mia med hundarna, roligt att träffa dej! Det var inte många hemma på Målarbackan, Fiffi välkomnade oss dock på trappan. Satte oss ner en stund och läste några tidningar innan vi promenerade hemåt igen. Vi hann inte gå hela vägen hem då vi mötte Johnnys föräldrar som hade varit på en konsert, hoppade i bilen och for på kaffe. Sedan fick vi skjuts hem, orkade inte gå samma väg tillbaka igen. 
 
 
Idag har jag en ledig dag, imorgon också för den delen. Nu blir det nog gymmet och sedan tänker jag åka till Lillö och plocka mera havtornsbär. Blir säkert en bra torsdag, ännu bättre bara solen skulle titta fram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0