De senaste muminsakerna i hyllan

Jag samlar ju på muminmuggar. De flesta har jag bara 1 st av. De som inte tillverkas mera använder jag inte, OM jag inte har en dubblett. I torsdags köpte jag därför en till "muminhuset" mugg eftersom jag bara har en från förut. Nu kan jag spara en och använda en. Så bra! 
 
 
Några muminglas hittade jag också, direkt jag såg dem visste jag att de skulle jag ha. Hade ju inget av dem från förut och iittala glas är ju inte direkt "pilipali" glas heller. 
 
 
För en tid sedan då jag var till Anttila så köpte jag ju en muminsked. Det var den här Lilla My skeden.
 
 
Köpte faktiskt två muminglas till igår på gårdsloppisen i Sundom, men de får du se en annan dag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0