Några bitar björk, jordgubbar och en kylig morgon

Igår hann jag vara utomhus en stund före kvällsjobbet. Johnny kapade till passliga bitar av den ena björken, får se om det går att laga någonting av dem, eller om de spricker sönder. Plockade tre stycken färska jordgubbar, kanske de sista för i år. Riktigt goda var de! 
 
 
Mitt i allt flög ett gäng tranor förbi. Då blev det bråttom att få fram kameran.
 
 
Idag är det en kylig morgon. Tur att jag inte måste ha så bråttom nu på förmiddagen, får vänta tills bilrutorna tinar upp. Tog en runda runt gården. Tänk vad allt blir fint med lite frost. Nu skulle jag nog vilja ha en bättre kamera, men då det finns så mycket annat att sätta pengarna på. Kanske jag sparar en del av skatteåterbäringen och köper en ny. Problemet är ju att jag skulle vilja ta närbilder, men då objektivet har något fel så det går inte att fokusera. Men har jag klarat mig så här länge så klarar jag mig nog en tid till.
 
 
Det ser dock ut att bli en fin dag, synd att spendera det mesta av den inomhus. Nu ska jag snart packa väskan och åka till gymmet. Sedan blir det jobb resten av dagen.
 

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Åh, jätte fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Caroline

2016-10-03 @ 12:13:23
URL: http://annsoh.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0