Mysbelysning redan från morgonen

Igår fick jag tända mysbelysningen redan på morgonen. Blev en hel dag i soffan tillsammans med snårapappret och filten. Ganska mysigt egentligen, minus förkylningen förstås. 
 
 
Det är sällan dessa små batteridrivna lampor från Ikea får lysa, igår tyckte jag dock att det var dags. Måste ju ha något fint som muntrade upp mig lite. Några filmer hann jag också se, dagen var ju lång. En och annan kissekatt sprang nog runt mig, men de hade svårt att sitta stilla. Då kvällen kom tände vi en brasa, skönt med lite värme! Whiskas kom självmant upp i famnen som hon ofta gör, men då jag skulle ta en bild ville hon mest bita på telefonen. På bilden ser hon dock ut att säga, "När ska du egentligen släppa mig så jag får springa iväg". 
 
 
Dagens program ser ungefär likadant ut. Är fortsättningsvis förkyld och orkar inte göra så mycket. Blir inget jobb i natt. Nu blir det bara VILA, VILA och VILA. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0