Lite vatten på Lillö

Idag var det meningen att vi skulle ta upp båten. Så blev det dock inte. Det var för lågt vatten, båten låg på bottnen. Länge sedan jag sett att det varit så lite vatten. Får hoppas på bättre tur nästa helg.
 
 
Mamma fick bjuda på mat i Västervik istället. Gott var det! Spelade några omgångar av "När då, då?" också. Kvällen fortsatte i samma stil. Det blev middag och mera spel på Målarbackan. 
 
 
Nu avslutar vi den här helgen med bastubad. Hoppas på lite fler timmar sömn denna natt, efter fyra nätter med lite sömn börjar jag känna mig ganska trött. Morgontur imorgon, flera veckor sedan jag hade en morgontur en vardag, känns nästan lite konstigt att behöva stiga upp tidigt. Har inga speciella planer för kommande vecka, ganska skönt det också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0