Måndag till torsdag

Veckan som gått var minst sagt lite snuvig, men det blev bättre till slutet av veckan. Varför ska jag alltid bli förkyld i Oktober, ja det kan man fråga sig. De första dagarna denna vecka såg ut så här.
 
 
Mängder av mysbelysning, mina två bästa vänner denna vecka (snårapappret och febertermometern), Ticket to ride och flera te koppar av mitt favorit te. 
 
 
Solnedgång genom ett smutsigt fönster.
 
 
Mera mysbelysning, serietittande på datorn, varma sockor och så lite omelett lagning. 
 
 
Blev snål på kokosbollar så bakade över 20 stycken. Det kom lite snö, inga stora mängder, men den smälte inte bort före nästa dag. Spelade lite "När då då?", verkligen ett av mina favoritspel just nu. 
 
Nu hoppas vi på att kommande vecka börjar bättre. Vad vi gjorde denna helg får du veta imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0