Mörker och ljusstake under planering

Åh detta eviga mörker! Det är ju mörkt hela tiden. Väntar till våren och ljuset. Igår piggade vi upp dagen lite på jobbet då vi for till Arbetscentralen på hamburgare. Vi var nog alla mera än mätta och belåtna då vi åkte därifrån. Riktigt goda hamburgare hade de gjort!
 
 
Idag har jag en ledig dag. Några stora planer har jag inte, det blir det vanliga, gymmet och loppis. Måste kolla loppisbordet då jag inte varit dit på två dagar. Igår sålde jag faktiskt riktigt bra. Annars har det gått ganska trögt, men helt okej ändå. På fredagen ska jag tömma bordet. Ska bli intressant att se vad slutsumman blir. Oberoende så blir det slantar som sätts i sparkassan. 
 
Årets adventljusstake är under planering. Kan ju inte ha en likadan som ifjol. Tur att det finns Pinterest. Instagram har jag ju inte. Kanske jag skaffar det om något år då det är "ute", hehe. Har några alternativ på ljusstakar, men har inte bestämt mig ännu, tror jag får ta en sväng till skogen också för att samla lite material. Är ledig onsdag och torsdag också, så innan helgen är här har jag nog säkert hunnit knåpa ihop årets adventljusstake. Om några dagar får ni säkert se hur den blev.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0