Fredag, ledig helg och SNÖ

Nu har äntligen den första riktiga snön kommit. Inte bara några små vita prickar på marken utan flera centimeter. Lika mycket som i Stockholmstrakten har vi nog inte fått, som tur. Den här snön går att köra ner på gården, slipper skotta. Trappan måste jag dock sopa av. För tillfället har det slutat snöa och solen den skiner. En riktigt fin fredag! Ledig helg har jag ju dessutom. Har hunnit med mycket redan idag. Efter nattjobbet for jag via några butiker i jakt på en farsdagspresent, alltid lika svårt. Det blev ungefär det vanliga. Sedan blev det Rpv och Body på gymmet. Nu kom jag just hem och måste fortsätta prissätta loppissakerna. Hinner inte fara med dem till loppis ikväll då vi ska på bio, får fara imorgon då de öppnar istället.
 
 
Med dessa bilder önskar jag er en fin fredag!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Svärd

åh vilka mysiga bilder!

Svar: Tack! :)
Caroline

2016-11-11 @ 12:35:16
URL: http://josefinesvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0