En till kanna i skåpet

Ni blev kanske nyfikna på vad det var som jag hämtade från posten. Det var lite av en julklapp åt mig själv. Har velat ha den här saken hela året, men den har bara varit slutsåld hela tiden. Dessutom bor vi ju inte så nära något Stockmann varuhus. Ja nu kanske ni kan gissa vad det är för en sak? Det var såklart Stockmann muminkannan jag köpte.
 
 
Nu fattas bara muggen, men den säljs ju inte mera i butik. Får hålla utkik efter något billigt exemplar på nätet, eller på loppis. 
 
Flyttade ju som sagt alla muminsaker förra veckan. De tog dock mera plats än vad jag trodde, så jag fick bära upp en del böcker på vinden. Borde tydligen ha fler bokhyllor. Inte så konstigt med tanke på att jag samlar på böcker också. Som tur har vi de "fula" klädskåpen kvar i ena rummet på vinden. I dem ryms det massor av böcker. Bokhyllan här nere blev lite mera av ett muminskåp, även fast de två nedersta hyllorna är fyllda med böcker.
 
 
Här får de stå nu tills jag hittar något bättre ställe. Egentligen skulle jag vilja ha ett specialbyggt skåp för alla muminsaker, men frågan är då var det skåpet skulle stå, är ju fullt överallt. Just nu får det duga så här. Blev ju ganska bra ändå.
 

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fin

Svar: Jo, den är riktigt fin :)
Caroline

Postat av: Anonym

Mäktigt!😊

2016-11-29 @ 19:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0