Annorlunda adventskalender

I flera dagar har jag suttit och pysslat, paketerat och knutit band. Igår blev advetskalendern äntligen färdig. Den blev inte som jag först tänkt mig, men tycker den blev bra ändå. Ni minns väl att Johnny gjorde en häftig adventskalender åt mig för några år sedan, en vit gran full med paket. Sedan dess har jag funderat hurudan kalender jag skulle kunna göra åt honom. I år blev den äntligen gjord! Svårare än så här behöver det inte vara. Köp 24 saker, gör paket och häng upp på väggen. Visserligen blev det kanske några små hål i råsponten av alla ritstift, men några tapeter har jag åtminstone inte förstört, hehe.
 
 
Några tunga saker gick inte att hänga upp, det tyngsta paketet fick jag hänga upp på spiken som redan fanns i väggen. Ska bli intressant att se vad som finns i paket nummer 24...eller ja...det vet jag ju redan, det är ju Johnny som inte vet. Roligt har det varit att knåpa ihop kalendern, svårast var ju att komma på vad för slags saker paketen skulle innehålla. Så mycket kan jag säga det inte är fråga om några dyra saker, möjligtvis i ett paket då, men nu ska jag inte säga för mycket, hehe. 
 
Det är roligt att bli överraskad, men nästan ännu roligare att överraska någon man tycker om ❤.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0