Tak till odlingslådorna

Johnny har varit i farten i snickeboa igen. Igår kom han ut med två "tak" till de nya odlingslådorna. De här borde hålla lite bättre än de andra som är av tyg. 
 
 
De blev lite höga, kan hända vi lyfter bort den översta pallkragen från båda lådorna nästa år, i år får det vara så här. Riktigt fina tycker jag att de blev! Nästa vecka ska jag nog åka och handla squash, äggplanta och frilandsgurka. Får se, kanske jag köper gurka och tomat också, men det beror på vädret. 
 
Som ni ser på bilderna så behöver gräset klippas. Idag är det passligt väder så nu ska jag gå ut och börja på. Tror dock inte jag blir färdig med det idag, ikväll ska vi nämligen olja in terrassen och det tar säkert hela långa kvällen. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som ja sagt tidigare .han kan allt å ji dukti

Svar: Jo han e nog det! :)
Caroline

2016-05-23 @ 16:06:41
Postat av: Malena

Här oljar jag också terasser och trappor. Roligt är det och fint blir det. Häggen blommar också!☺

Svar: Jovisst är de roligt, roligare än att måla huset 😃. Såg idag att häggen just har slagit ut här också!
Caroline

2016-05-23 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0